Kort geleden de opleidingscursus bij Jitske gevolgd. Het was echt tot in de puntjes verzorgd! Aangezien ik als enigste was, heb ik echt alles goed kunnen leren en zo heb ook al mijn vragen kunnen stellen. Ik heb ontzettend veel geleerd, en (mijn klanten) en ik zijn ontzettend enthousiast met de resultaten. Zelfs nu na de opleidingscursus kan ik al mijn vragen of onduidelijkheden nog stellen, wat heel fijn is! Zeker weten een aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sabrina
- Premium White
Ik heb telefonisch kontakt gehad over produkten/bestelling en ben super geholpen🖒
Hoe zou je X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken beoordelen?
- Schoonheidssalon Tilly
Vandaag de curses van x-treme smile gevolgd bij Elke. Was erg goed verzorgd en heb er een hoop van geleerd! Wij zijn tevreden!!
- Karolien
Ik had een vraag over het betalen van het product dat ik besteld had, dit kon niet op de normale manier gebeuren (vooraf betalen). Zij hebben mij héél goed verder geholpen en ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid. Echt top!
- Klaske Cnossen
Afgelopen donderdag de cursus bij jitske gevolgd voor tandenbleken! Alles was keurig netjes tot in de puntjes verzorgd. Ze neemt echt de tijd voor je, en legt alles goed uit! De cursus is echt een aanrader.
- Charlotte Visser
Afgelopen maandag de cursus voor tandcosmeticus gevolgd . Alles duidelijk uitgelegd . De materialen die ik aangeschaft heb waaronder de pro lamp ben ik ook zeer tevreden over. Jitske is een geweldige gepassioneerde vrouw met veel kennis van zaken . Het was een leerzame maar zeker ook een gezellige dag . En ook naderhand kun je met vragen terecht waar zij vrijwel direct op reageert . Kortom super !