Het zijn super lekkere brownies. Het is echt een cadeau om te krijgen en te geven :)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anna
- MLC
Kreeg een leuke reactie terug van de ontvanger: Wat ze zijn lekker!!!!!! Jeetje niet normaal!! Wat een verwennerij 😍🙏
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Cathy
Ik kreeg Brownies per Post van een opdrachtgever voor mijn verjaardag. Ik was echter op 1 november jarig en kreeg op 11 januari het pakketje binnen. Ik stond dus verkeerd in het systeem... maar dat vind ik helemaal niet erg, want dit was onverwacht en dus nóg leuker! Ik kreeg de DC (double chocolate) brownies en ze smaken fantastisch! 😍
- Rachel
De glutenvrije brownies zijn een aanwinst. Er staat weliswaar dat er een risico is op sporen van gluten, maar hoe groot is dat? Degene die ik het cadeau heb gedaan is zeer gevoelig voor gluten, maar heeft geen last gekregen. Dus blijkbaar wordt er wel heel voorzichtig mee omgegaan.
- margreet lansbergen
alles is goed geregeld en het is een heerlijk eerlijk product.
- Tineke
Super service!