Verrast door vrienden met een lekker brownie pakket met 4 verschillende soorten brownies om mij en mijn fam een hart onder de riem te steken in deze tijd. De brownies waren echt super lekker; de doos was zo leeg! Ze zaten netjes verpakt, netjes kaartje erbij; helemaal top en wat leuk om op deze manier iemand te verrassen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lotte
- Janine
Heerlijke Brownies en het cadeautje is tot nu toe altijd in de smaak gevallen.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Sabine
Leuk idee, lekkere brownies. Helaas wel veel te laat voor de verjaardag bezorgd waardoor het toch minder leuk was. Maar gelukkig nog wel binnen de houdbaarheid.
- arlette
Eenvoudig te bestellen en zeer verrassende attentie, leuk om te geven
- Petra
Bij onze oudste jarige zoon werd afgelopen dinsdag 5 januari de brownies keurig op tijd bezorgd Bij onze middelste jarige zoon helaas zaterdag 9 januari niet Ik verwacht dat ze nu pas 12 januari bezorgd worden Heel heel jammer en een duur vertraagd cadeautje op deze wijze
- Susan
Goede snelle service, leuk kadootje om te geven!