Ze hadden nu Vegan brownies die ook glutenvrij zijn. Omdat ik ook vrienden heb die vegan zijn of glutenvrij wilde ik deze ook maar eens bestellen. Ach... uit ervaring weet ik dat ALLE brownies van Brownies per Post lekker zijn, dus durfde ik dit ook wel aan. En ze zijn heerlijk.... dus ook voor Vegan en glutenvrij moet je bij Brownies per Post zijn
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Karin Bronwasser
- Leoni
Alles keurig in orde, qua bestelling en verzending. We hadden de double chocolate en de karamel zeezout besteld. Die eerste was echt heerlijk, de karamel zeezout vond ik minder. Maar dat is smaak. Ik zou dit zeker vaker doen!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Beatrice
Snelle levering, heel netjes verpakt, goed product. Ik heb 4 soorten besteld en mijn gezin kon niet stoppen met eten. Ze willen direct de andere smaken ook gaan proberen!
- Evi
Ik heb nog nooit zulke lekkere brownies gegeten, en dat gewoon per post! Van mijn werk had ik de Double Choc brownies gekregen, en ik heb ze niet langer dan een dag kunnen laten liggen. Aanrader als cadeau!
- Marjo
Product is goed en lang houdbaar, blondie vond ik qua smaak wat tegen vallen, is mijn smaak. post was dag later door drukte.
- Eline
Snelle levering, goed product!