Netjes twee dagen van tevoren besteld, zodat ze op een verjaardag zouden worden bezorgd. Helaas toch te laat. Vriendelijke klantenservice die het meteen heeft proberen op te lossen. Bedankt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cawi
- Lisette
Oehh, deze brownies zijn zooo lekker!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Kathalyne
Wat een fijne webwinkel is dit!! Door alle drukte rond de feestdagen, was mijn bestelling bij postnl zoekgeraakt. Toen ik hen hiervan op de hoogte bracht, hebben zij snel een nieuwe doos opgestuurd, waarbij ik evt de oorspronkelijke boodschap nog aan kon passen. Twee dagen later zijn de brownies alsnog bij m’n vriendin bezorgd! Geweldige service! En niet onbelangrijk: ze schijnen ontzettend lekker te zijn! Absoluut voor herhaling vatbaar dus!
- Arnold
Leuk idee! Helaas kwamen de brownies vanwege de kerstdrukte bij de post erg laat aan (over de houdbaarheidsdatum)
- Do
Leuk en stevig verpakt en super lekkere brownies, ook al bleek de levering vertraagd door drukte bij de post door de feestdagen. We hebben genoten! Aanrader als kadootje.
- Daphne Warnshuis
Ontzettend lekkere romige brownies! Aanrader!!