Ontzettend lekkere romige brownies! Aanrader!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Daphne Warnshuis
- Kim
Heerlijke brownies, worden goed geleverd in postdoosje. Ik was er super blij mee, een mijn nichtjes en mijn neefje, die ik ook een doosje had gestuurd ook!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Kajsa Jurgens
Fijne website, geweldig leuke reacties gekregen over het product
- Denise
Brownies zijn heerlijk, maar leverdatum is slecht. Nooit geleverd op aangeven datum. Dat is jammer. Misschien handig om géén leverdatum te laten kiezen.
- Elise
Mega leuk cadeautje in de brievenbus en heerlijke brownies
- Richard
Ontzettend lekkere brownies in veel verschillende smaken. Snel bezorgd, leuk verpakt.