Prima levering, ook tijdens deze drukke feestdagen! Het viel helemaal in de smaak en ze waren natuurlijk weer heerlijk!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hans
- Antoinette
Super leuke en vooral lekkere verassing in mijn brievenbus ontvangen
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Liesbet
Heerlijk genoten van de chocolade
- Loes de Groot
Gister een pakket mogen ontvangen. Wat een super leuk idee en wat zijn ze lekker. We hebben genoten ervan, waanzinnig lekker. Top.
- Veerle
Werd zelf voor m’n verjaardag verrast met heerlijke brownies en liet nu brownies leveren bij vrienden voor de verjaardag van hun zoontje - heerlijke topverrassing, klonk het !
- Anita
Super presentje, speciaal en fijn van smaak. Het kwam in mijn postbakje, ontvangen van een werk-relatie. Een leuke verrassing! Al meerdere jaren Festival der Zoete verleidingen bezocht. Altijd een verjaardag cadeau geweest. Geweldige sfeer, fijne mensen en goed opgezet. Daar dan ook kennis gemaakt met Brownies per post. Helaas dit jaar niet, maar de datum voor 2021 staat al in de agenda! Hopelijk kunnen we dan weer genieten. Voor nu, zo aan het eind van een heel lastig en ingrijpend jaar wens ik iedereen 'warme' dagen en voor 2021, gezondheid, samenzijn, tijd voor elkaar en houvast. En de wens dat aandacht voor het kleine ons bij het grootste brengt! Anita.