Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Brownies per Post heeft 2790 5 ster reviews 2790
Brownies per Post heeft 202 4 ster reviews 202
Brownies per Post heeft 46 3 ster reviews 46
Brownies per Post heeft 18 2 ster reviews 18
Brownies per Post heeft 9 1 ster reviews 9

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Hans

    Prima levering, ook tijdens deze drukke feestdagen! Het viel helemaal in de smaak en ze waren natuurlijk weer heerlijk!

    Reageer
  2. Antoinette

    Super leuke en vooral lekkere verassing in mijn brievenbus ontvangen

    Reageer
  3. Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?

  4. Liesbet

    Heerlijk genoten van de chocolade

    Reageer
  5. Loes de Groot

    Gister een pakket mogen ontvangen. Wat een super leuk idee en wat zijn ze lekker. We hebben genoten ervan, waanzinnig lekker. Top.

    Reageer
  6. Veerle

    Werd zelf voor m’n verjaardag verrast met heerlijke brownies en liet nu brownies leveren bij vrienden voor de verjaardag van hun zoontje - heerlijke topverrassing, klonk het !

    Reageer
  7. Anita

    Super presentje, speciaal en fijn van smaak. Het kwam in mijn postbakje, ontvangen van een werk-relatie. Een leuke verrassing! Al meerdere jaren Festival der Zoete verleidingen bezocht. Altijd een verjaardag cadeau geweest. Geweldige sfeer, fijne mensen en goed opgezet. Daar dan ook kennis gemaakt met Brownies per post. Helaas dit jaar niet, maar de datum voor 2021 staat al in de agenda! Hopelijk kunnen we dan weer genieten. Voor nu, zo aan het eind van een heel lastig en ingrijpend jaar wens ik iedereen 'warme' dagen en voor 2021, gezondheid, samenzijn, tijd voor elkaar en houvast. En de wens dat aandacht voor het kleine ons bij het grootste brengt! Anita.

    Reageer