De best brownies ooit geproefd laten bezorgen bij een aantal opdrachtgevers. En natuurlijk ook een doosje bij mezelf; binnen vijf minuten was het doosje leeg. Heerlijk!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Margje
- Greetje Bouwmeester
ga zo door
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Ingrid
De partij is persoonlijk en eerlijk en maakt al jaren heerlijke brownies!
- Geert
3 dagen later bezorgd dan verwacht, toch jammer voor een verjaardag
- Willeke
Wat zijn de brownies van "Brownies per post" toch heerlijk!! Dit jaar sinterklaasgeschenken besteld, maar omdat het erg druk was bij de postbezorging, werden de meeste geschenken te laat bezorgd. Na contact te hebben gehad met Brownies per Post ontvingen we nieuwe sinterklaasgeschenken. Echt super geregeld!
- Tonni
Leuke verrassing om te sturen, heerlijke brownies!