Wat een heerlijke verrassing in de brievenbus. Met hele gezin genoten van dit geweldige smikkelcadeau!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicole Klip
- Linseybakker
Leuk cadeau heerlijke brownies
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Paula
Snel, makkelijk, mooie verpakking en ... heerlijke brownies!
- Leontien
Kado gedaan aan mijn broer en zijn vriend. Ze waren meer dan blij. Hebben volop genoten. Zeker een leuk en smakelijk idee om vaker kado te doen. Of om een keer naar mezelf op te laten sturen als ik zin heb in een lekkere traktatie ☺️.
- La-Toya
De brownies zijn heeeerlijk, nu voor de tweede keer "cadeau" gedaan aan mijn man. Vooral zodat ik zelf ook mee kan eten. We zijn allebei dol op chocolade. Vooral de limited speculoossmaak was erg lekker!! De karamelzeezout is ook een favoriet. Ga zeker vaker bestellen!
- Yvon
leuk kado dat vooral.