Vorig jaar kregen we van onze vestigingsmanager een aantal doosjes Brownies toegestuurd naar de vestiging, vanwege een erg positief GGD rapport. (Ik werk op een kinderdagverblijf) Ik was meteen verkocht! Wat een heerlijke brownies. Vooral de double chocolate en de frambozen blondies! Afgelopen dinsdag was ik vijf jaar in dienst. En naast een bloemetje lag er ook nog een doosje brownies op me te wachten! Ik had mijn man al weleens verteld over deze brownies. Hij maakt zelf bonbons met dezelfde chocolade als jullie gebruiken. Hij is vrij kritisch wat betreft chocolade/bonbons/brownies, maar ik had volgens hem geen woord te veel gezegd! Ga zo door!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Vera
- Jacqueline
Geweldige brownies
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Anja
Een superleuke manier om iemand te verrassen, mooi op tijd bezorgd en ze zeiden dat ze goed smaken!
- Sarah
Van onze school kregen we dit jaar de allerheerlijkste brownies. Heel mooi verpakt, lekkere smaak... Ze waren eigenlijk voor mij, maar mijn gezin vond ze ook te heerlijk, dus moest ik ze helaas delen 😅
- Geralda
Prettige service & heerijke brownies, valt er nog meer te wensen?
- Christiane Bastiaensens
Goede service , snelle levering en fantastische kwaliteit