Lekkere brownies, goede service. Makkelijk te bestellen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Chantal
- Eveline
Super leuk cadeautje gekregen in de bus! Ik was helemaal verrast en kende het concept nog niet. De brownies waren overheerlijk en ik wist niet wat me overkwam, en dat nog door de brievenbus!! Een echte aanrader voor jezelf, maar zeker ook erg leuk om te ontvangen als cadeautje :)
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Sandra
Ik heb de stroopwafelbrownies per post gekregen toen ik herstellende was van corona. Heel lekker en vers! En dat terwijl mijn smaak nog niet optimaal was. Een super leuke verrassing als je ziek bent!
- kader karaman
snelle service, goede communicatie., leuke tekst!
- Nathalie
Leuk, lekker en een onverwacht cadeautje.
- Monique Wolfs
Wat een verrassing was het toen de brownies per post bezorgd werden. En zooo lekker Kan het iedereen aanraden