Goede service, heerlijke brownies, snelle bezorging, leuk om te krijgen, maar nog leuker om te geven.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Melissa
- Martijn
Werkt fantastisch, lekkere brownies en veel keus. Er valt niks negatiefs te bedenken.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Liliane Jaspers
Makkelijk te bestellen en vooral heeeeel erg lekker! De lekkerste die ik ooit gegeten heb!
- Carla Kops
Door de Corona is de levertijd wel redelijk lang. Echter zegt een ieder dat ze enorm lekker zijn.
- Carlo Leopold
Heerlijke Brownies en perfecte service!
- Renee
M'n zus was leuk verrast en heel blij met de brownies.