Ze communiceren snel en de brownies zijn echt heerlijk
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Chantal Hogerhuis
- Dilion
De persoon in kwestie was er erg blij mee
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Jessica
Ze zijn heerlijk en het is echt een verrassing op je deurmat, lekker vers en smeuïg!
- Judith
Opzich lekkere brownies maar ik vond het meer op fudge lijken, ik hou zelf van de cake-achtige brownies met een krokant bovenkantje en nog zacht van binnen.
- Danielle
Lekkere brownies en goede service.
- Flo
Ik heb nu een aantal keer brownies per post besteld en verstuurd naar andere en de brownies zijn zo ontzettend lekker! Iedereen naar wie ik het stuur is ook altijd super enthiausiast en blij met de brownies. Ik vind het echt een super initiatief en zou iedereen aanraden om ze ook eens te proberen :)