Servicegericht en vriendelijk. Bij Post.NL bezorgproblemen/ te laat, direct opgelost en een nieuw pakketje verstuurd👍🏻
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Constance
- Edward
Heerlijke en betrouwbaar
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Jacqueline
Heel goede service, alles verloopt netjes en duidelijk. De doosjes zien er mooi, leuk en verzorgd uit. Van iedereen heb ik erg leuke reacties gekregen. Bovendien zijn de brownies fantastisch, zulke lekkere heb ik nog nooit gegeten en ze zien er prachtig uit. Ze zijn biologisch en fairtrade. Geweldig !!!
- hans
de kwaliteit en smaak van de brouwnies zijn echt heerlijk top, hebben er helemaal van genoten. Brouwnies daar kan ik echt van genieten. Het is cadeau gegeven door Lengkeek taxaties als waardering van het werken in corona tijd.
- Eva
De brownies waren echt heerlijk en zijn goed ontvangen door mijn vriendinnetje. Ze was er erg blij mee. Leuk dat je er een persoonlijke boodschap bij kunt doen!
- Mirjam
Ik kreeg dit als cadeautje en was enorm verrast! Super leuk verpakt en de brownies zijn niet normaal lekker. Ik wil dit meteen aan iemand anders cadeau geven, helemaal leuk!