Heerlijke brownies en op tijd geleverd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Manuela
- Sheekila
Ik heb de brownies besteld voor iemand's verjaardag. Ik kreeg een net mailtje met track&trace nummer op de dag van bezorging en mij is verteld door de jarige dat ze heel zorgvuldig waren verpakt en dat ze heerlijk zijn. Echt een aanrader dus, dank jullie wel, ik zal vaker bij jullie bestellen!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Jennie
Prima levering, zoals gepland op tijd. Maar....de brownies waren niet lekker. Erg nat van binnen en de structuur was vreemd en niet fijn in de mond. En dat met drie chocolademonsters hier in huis! Jammer :(
- Suzan
Verschrikkelijk lekkere brownies, zo vanaf de laptop thuis besteld. Ik heb al meerdere vriendinnen en collega's verrast met zo'n pakketje.
- Marian
Makkelijk te bestellen, heel fijn dat je iedere zending zo persoonlijk kunt maken.
- Niels
Lekkere brownies en zo makkelijk en snel te bestellen.