Mega lekker! Het verjaardagskadootje was een voltreffer 😋
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Helen
- Micha Ligtvoet
De double chocolate is echt overheerlijk!!!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Martje
De ontvanger was blij verrast met het leuke, verzorgde pakketje en de brownies smaakten heerlijk. Zeker een aanrader!
- Wolter
Heerlijke brownies en bezorging op tijd
- Kristel van Haren
Heerlijke brownies en leuk om iemand mee te verwennen
- Femie
Het was een beetje prijzig maar echt heerlijk. Ook was het een heel leuk cadeautje om te ontvangen!