Super lekkere brownies om zelf op te eten of als leuk cadeautje op te sturen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Naomi
- Wendy
Zoals altijd heerlijke verse brownies!!! Goed verpakt en snelle levering! Aanrader!! :-)
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Paul
zeer lekker en op tijd verzonden
- Jurgen
Makkelijk te bestellen, netjes op de hoogte gehouden van de status en geleverd zoals afgesproken. En de brownies zijn heerlijk!
- Anne
De brownies zijn zalig, al meerdere soorten besteld, iedereen enthousiast
- Jannie
De brownies zien er lekker uit en smaken heerlijk.