Gisteren het doosje met brownies ontvangen. De verpakking nodigde al uit om het snel open te maken. Eenmaal open zag het er keurig uit. En wat zijn ze lekker! De houdbaarheid is tot 23-10. Maar dat gaan ze niet halen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marianne Mijnheer
- Wendy
Super leuk om te ontvangen en zo heerlijk dat ik ze niet eens gedeeld heb. Vandaar nu deze bestelling....
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Wessel
Buitengewoonlijk smakelijk product, mooi verpakt en goede service.
- Margreet van de Ven
vandaag als cadeau gekregen, keurig verpakt, een smakelijke verrassing. Het smaakt naar meer.🤣
- Selina
Snelle levering, ze vielen erg in de smaak. Binnen een dag waren ze al op.
- Emmeline
Super snelle levering en onwijs lekker!