Keurige service.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Brian
- Paulien
Snelle levering en brownies zijn super lekker
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Martine
Ik kreeg als reactie: ze zijn goddelijk. Daar doe je het toch voor!
- Angelique
Ooit zelf als verrassing gekregen. Nu stuur ik anderen ook bij gelegenheden. Alleen maar positief. Ze zijn heerlijk,en betaalbaar!
- Esther
Gestuurd naar mijn moeder; geen zoetekauw, geen snoeper! Maar deze brownies vond ze niet te groot en heerlijk van smaak!! Dat is uit haar mond groot compliment!
- Martine
De brownies worden altijd keurig op tijd verzonden en nog belangrijker, ze vallen altijd in de smaak.