Deze brownies cadeau gehad maar zijn zo lekker dat ik ze gewoon naar mijzelf ga sturen 😀
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Helma
- Richard
Gewoon heerlijk brownies, kwaliteit en goed verpakt.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Doetze Hovius
Vlot en goed
- Jet
Heeeerlijk! Bij de koffie, thee of zomaar als tussendoortje🤗
- Lauren McGaw
De Brownies zijn heel lekker!
- Monique Smook
Wat een verrassing, dit concept. Een overheerlijke post verrassing, met smaak ingepakt en vol overtuiging door de smaak papillen geraakt.