Geweldige service en lekkere brownies/blondies veel keus ook erg fijn!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- leroy
- Esma
Heerlijk vers & leuk dat je t persoonlijk kan maken met een berichtje en de verpakking!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Tonnie Pieterse
Geweldige service en eenvoudig bestellen.
- Birgitte
Lekker en leuk om kado te geven
- Jolanda Boorsma
Heerlijke brownies en leuk en makkelijk om op deze manier bijv. iemand te bedanken.
- Audrey
Top product