Een keer eens wat anders verassing. Makkelijk bestel proces, altijd keurig op tijd. Wel een beetje prijzig.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sabine
- Helen
Mooie manier om iemand een hart onder de riem te steken, de brownies vielen goed in de smaak en waren volgens de ontvanger heerlijk.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Hester
Veel keuze, super lekkere brownies en een gemakkelijk en duidelijk bestel proces.
- Ine Cronenberg
Leuk ingepakt en zijn lekker
- Romy
Absoluut 5 sterren omdat dit echt goddelijk is en het de veeeeeel betere versie van een bos bloemen is om iemand mee te verrassen. Ik ben een echte brownie fan (mijn partner noemt me voor de grap ook brownielover92), ik heb er dus al veel geproefd maar deze zijn de beste ooit! Al mijn vrienden zullen de komende jaren ook blij zijn met het feit dat ik browniesperpost heb ontdekt!
- David
it made for a very happy 65th birthday