geweldig om dit per post thuis te krijgen, geeft de start van mijn pensioen een heerlijke (bij)smaak?
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Adri
- Janneke
Superleuk om deze heerlijke brownies als cadeautje per post te ontvangen!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Nadine
Dan ligt er een wel hele leuke verrassing in de brievenbus. Eigenlijk voor tijdens onderwijsevent (morgen) dat online plaatsvindt voor docenten van Zuyd Hogeschool. Ik kon de verleiding echter niet weerstaan en heb alvast eentje geproefd... JUMMIE!!! Nu proberen me in te houden 😅😉 Netjes en leuk verpakt en errug lekker!! Dankjulliewel.
- Karin
Ik ben geen brownie liefhebber maar deze zijn heerlijk
- Gerdien
Heerlijk, en een hele leuke verrassing
- Anita
super service en heerlijke brownies