Ik heb deze overheerlijke brownies cadeau gekregen en ik vind het een ontzettend leuk concept! Normaal plaats ik geen recentie, maar dit wil ik toch wel graag aan meerdere aanraden!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ilse
- Inge Smits-Telkamp
Ruime keuze, snelle verzending. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van de levering.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Peter
Goed product, vlot bestelproces en wat beloofd is wordt geleverd.
- Jolanda
de brownies zijn heerlijk, een feest om te krijgen. Ik had 6 pakketjes besteld 3 waren er de volgende dag, 2 de dag erna en 1 pakketje was helaas de weg kwijt en kwam pas de dag daarna aan.
- Anita
Gezellig verpakt, echt een cadeautje! De brownies smaken heerlijk. Het is echt genieten. Ben benieuwd naar alle andere smaken. Als je iemand wilt verrassen, doe het met brownies per post.
- Sandra
Geweldige service. Na eigen foutje in de adressering een supersnelle correctie van BrowniesPost.