Eerder dit jaar heb ik een verzending voor mijzelf en het gezin klaargezet als opvrolijker in de drukke opstartweken na de zomer; leuk concept dat dat kan. En natuurlijk waren de brownies weer superlekker! Nu weet ik weer waarom ik zo graag de brownies opstuur naar vrienden en dan zulke positieve reacties krijg!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ellen
- Mary
Erg lekker, snel en mooi verpakt, aanrader!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Monique van der Ven
Super leuk om cadeau te geven of te krijgen. Heel origineel en super lekker!
- Irma
Super website om wat lekkers te bestellen, snelle levering en leuk om bij de post te ontvangen als cadeau.
- Kathy
Ten eerste werkt jullie website superfijn. Ten tweede; jullie product is heerlijk en wordt leuk verpakt verstuurd met kaartjes erbij. (Echt een kadootje!) Ten derde; jullie communicatie is top; van bestellen tot afleveren. Ik word er zelf blij van om vrienden en familie te verrassen met een heerlijk doosje brownies-per post :) Ga zo door!
- maaike
vanaf het begin een succes