Heerlijke brownies en binnen een paar dagen in huis. Leuk om als verassing te versturen naar familie en/of vrienden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kirsten
- Susan
Klantvriendelijke webwinkel, prima service en ook nog eens heel lekker! Kan het iedereen aanraden...
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Annemiek
Omdat het origineel is, lekker,kwalteit, en zo een kadootje altijd welkom is.
- Anita
Super lekkere brownies, ontvangers zeer verrast
- Gina
Een top tractatie, die bij iedereen enthousiast ontvangen wordt!
- Ingrid
2 keer verzonden, 2 keer laaiend enthousiaste reacties! ga ze vaker opsturen. worden keurig en snel verzonden