Super goede service, professionele kwaliteit verpakking en ik weet niet eens waar ik moet beginnen met de smaak van de brownies. Ik heb ze gekregen en ik heb ze verstuurd en beide ervaringen waren uitstekend :)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Majesta
- Irene
Duidelijke website, bezorging snel en goed ingepakt.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Ynske
Goede duidelijke service en vooral de lekkere brownies!
- Frea
Goede service, erg leuke verassing om de Brownies te krijgen en om ze te versturen!
- Tessa
Goede service, duidelijke webpagina en heerlijke brownies!
- Laura
Snelle service en (volgens m’n vriendin) heerlijke brownies