Goede service en levering. Persoonlijke boodschap op de factuur is leuk!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anja Van Dulmen
- Chantal vermolen
Super snelle levering en een attente Boodschap erbij. Top! Grt chantal vermolen
Hoe zou je Bubbles & Bo beoordelen?
- An
Bestelling netjes op tijd en goed verpakt bezorgd. Omdat ze een week ervoor jarig waren zat er een leuke haarband Bij de bestelling. Altijd leuk een extraatje en leuke verassing met uitpakken
- Moniek
Mooi zwembroekje en past perfect!
- Joske de Kruif
Snelle levering, snel en persoonlijk contact via de mail en leuke attentie mee gekeverd gekregen. Erg tevreden!
- renzina De bos
Super tevreden! Snelle levering Kleding voor een super goede prijs En we kregen ook nog een super leuke tas erbij! Hier kopen we vaker wat!