Mooi product! Prachtig verpakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hilde Kruijsen
- Ada
Mooie vazen en leuk persoonlijk kaartje bij bezorging
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Irene
Mijn vazen waren super goed ingepakt en ondanks dat de pakketdienst hier vaak wild is, was alles heel aangekomen. Bestelling als kado ingepakt, echt met zorg gedaan, leuk kaartje erbij, gaf een andere dimensie aan het uitpakken!
- Lizette
Foto's en beschrijving komen overeen met het product. Snelle en vriendelijke reactie op mailcontact. Zorgvuldige verzending en product erg mooi ingepakt als cadeau.
- Leon Smit
Erg aardig kaartje bij de bestelling! En serieus goed ingepakt.
- Heidi Phlypo
Nog nooit zo mooie ingepakte bestelling ontvangen.