Prachtige vaas ontvangen in mooie verpakking en leuk persoonlijk kaartje erbij. Super!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Suzan van Hulst
- Judith Mandigers
Leuke spullen, snel geleverd, en altijd leuk ingepakt!
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Larissa Rand
Snelle levering, product voldoet aan verwachting. Prachtig verpakt en een leuk persoonlijk kaartje. Echt een cadeautje om de bestelling zo te mogen ontvangen.
- Jolanda Laan Dalenberg
Het ging om een kleine bestelling maar dat was erg leuk en v.v. een lief kaartje, ingepakt! Een feestje! Dankjewel!
- Ilse Donkersloot
Snelle levering en prachtig en persoonlijk ingepakt. Heel bijzonder!!
- Ans van Dijken
Goede communicatie, snelle levering en met zorg ingepakt