Geweldig zelfs nog gebeld👍
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- N Van den tweel
- Brigitte Bruers
Mooie spulletjes en zo mooi ingepakt mijn bestelling gekregen top.
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Mariska
Snelle levering, mooie producten en heel erg leuk en met zorg ingepakt!
- Areke van der Sluis
Goede prijs/kwaliteit en prachtig verpakt!
- Jessy Heinrichs
Goede service met een persoonlijke touch. Heel mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij!
- Jeannette Hoeben
Mooie spullen goed verpakt en super leuk als kadootje ingepakt