prima service , alles mooi en keurig verpakt !!! Persoonlijk kaartje . Hier wordt echt gewerkt door mensen die het snappen en hart voor de zaak hebben !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marjon Vervaart
- Dick van der Vaart
Snelle levering en leuk verpakt
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Angelique Curvers
Goede service, snelle levering, super ingepakt
- Susan Jonker
Geweldige service en super vriendelijk
- Helga B.
Snelle levering, super leuke items en erg leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje!
- S Bos
Goede service en levering met persoonlijke groetjes