Snelle levering en heerlijke onesies voor mijn kinderen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ron en Wen
- Anoniem
De maten zijn vreemd. Ik bestelde een xxl voor mijn vriend maar het past niet ondanks dat zijn maten overeen stemmen. Ik hou hem nu zelf, hij zit een beetje ruim maar niet overdreven. Ik ben 1.6 m
Hoe zou je Onesie.nu beoordelen?
- Roos Reijnders
Snel en mooie kwaliteit
- E Krabbenbos
Zeer snelle levering
- J Reuvekamp
Goede service..vlotte levering..correcte afhandeling
- Eddy Hamaekers
Snelle levering. Topkwaliteit. Zacht. Warm.