Erg tevreden over onze bestelling!! Ze passen goed en van goede kwaliteit
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sabske
- Hannie
Mijn bestelde en betaalde product werd maar niet geleverd. ik heb zelf contact gezocht... en helaas was de enige reactie; "Bedankt voor je bestelling. Helaas is er door een fout in de verwerking geen bestelling geplaatst. Mocht je de betaling al hebben gedaan, dan ontvang je het bedrag binnen één week terug op je rekening." Het geld dus enkele weken kwijt (ik wacht nu op terug betaling) en geen onesie als verjaardagskado.
Hoe zou je Onesie.nu beoordelen?
- Anke Smits
Super fijne en mooie onsie's en super snelle levering!
- Jantje Bakker
Snelle levering, super onesie zit heerlijk heb de dino onesie gekocht. Binnen kort bestel ik er nog een heerlijk voor de winter.
- Artem Sopov
All good
- Jacqueline
's avonds besteld, volgende dag al in huis