Vriendelijk, goed contact en mooi product
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ina Zut
- Anouk
Heel klantvriendelijkheid! Mooie spullen :)
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Taco Van der kooij
Mooie producten en het is echt een feest om een pakketje te ontvangen: Heel persoonlijk & superleuk om uit te pakken!
- Josine
Snelle levering en mooie verpakking met persoonlijk bericht waren verrassend.
- Jacqueline
Vrolijke producten, goede kwaliteit en met veel zorg en aandacht ook nog eens ingepakt als cadeau. Met een lief kaartje erbij. Wat een verrassing!
- Petronella Venema
Prima verzorgde bestelling