Vlotte levering, mooie producten!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Corin Vliegenthart
- Hélène
Een cadeautje om het pakketje te ontvangen! Met liefde en kleur ingepakt en daarbij een persoonlijke kaartje… daar word je blij van! De bestelde artikelen waren top!
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Fee
Snel verstuurd. Artikel is zoals omschreven op website. En een handgeschreven briefje erbij, zo leuk.
- Jacqueline De Jongh
Heel leuke kaartpins kocht ik. Netjes verpakt met een uitermate vriendelijk briefje erbij en een theezakje waar ‚thanks a lot‘ op staat.
- José Snijder
Geweldige service. Ruilen ging makkelijk en goed advies welke maat ik wel nodig had.
- Joke
Super leuke producten. Snelle levering en altijd mooi en met een persoonlijk bericht verpakt. De winkel is ook erg leuk. Zeer hartelijke eigenares.