Mooie items op de site. Snelle levering. Verzendkosten zijn wel aan de hoge kant
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marc MRS
- Ineke Scheltinga
Leuke aanbod in (web)shop en prachtig verpakt met een persoonlijk berichtje van eigenaar Jacqueline. 100% tevreden!
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Vinnie
Super leuke en mooie tas! Lekker ruim. Leuk verpakt met een persoonlijk kaartje erbij. Echt aandacht aan besteed!
- Marieke De Haan
Snelle, persoonlijke reactie en service. Prachtig, kwalitatief product, leuk verpakt. Ik weet Bastaa voortaan te vinden voor bijzondere cadeaus!
- Marieke
Mooie producten, ruime keuze, snel verzonden en als een cadeautje verpakt
- Sal
Bestelling goed uitgevoerd en snel geleverd! Prima.