Hele goede service, meedenkend in opties en oplossingen, betrouwbaar. Gewoon heel fijn geholpen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kristel Jansen
- Margaret Moor
snelle bezorging en heel goed en leuk ingepakt, met een leuk kaartje erbij .
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Adrienne
Snelle levering en leuk ingepakt, met een persoonlijk bedankje voor de bestelling mét een kleine attentie. Fijne winkel!
- Ineke
Geweldige service, fijn persoonlijk contact beantwoordt al je vragen bijna direct en denkt lekker mee! Prachtige kwaliteit stof gekocht en niet duur!! Aanrader
- Marloes Godtschalk
Ze verkopen echt hele leuke spulletjes. Snel opgestuurd. Mooi ingepakt met een vriendelijk handgeschreven kaartje erbij.
- Karin Vogt
Super goede service