Ik heb een hele mooie tas ontvangen en netjes verpakt en snelle levering
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- E Bennink
- Dorine
Leuk ingepakt, goede levering
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Natasja Gremmer
Mooie kaarten en snelle bezorging, super
- Roland Speek
Goede prijzen , mooi product en ben goed op de hoogte gehouden wat betreft de bezorging . De bezorger was uiterst vriendelijk en beleeft .
- H.G. van Everdingen
Besteld en snel binnen. Big Shopper netjes ingepakt in mooi kado papier. Kortom ik ben een tevreden mens.
- Gérard Bouman
Goed op de hoogte gehouden van levering ! Goede kwaliteit