Geweldige service! Bleek dat Bastaa in mijn woonplaats zit. Had al wel verzendkosten betaald. Eigenaresse kwam pakketje thuis brengen met een extra cadeautje ter compensatie van de betaalde verzendkosten!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tine van Lent-de Ridder
- Astrid De Jong
Super ingepakt, snelle levering
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Francesca Kirch
Geweldige service, voor ieder klein cadeautje een apart zakje en stickertje. Snel verstuurd!
- Petra VLEESKENS
Leuke kerstkaarten!
- Arina
Snelle levering, goede communicatie en snelle oplossing toen er iets kleins verkeerd was aan de bestelling. Een aanrader, fijne webshop!
- Gerda
Leuke site, vintage/retro, goede service, op tijd en goed verpakt geleverd.