Snelle levering, zonder vragen heel feestelijk verpakt, kado was prachtig
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Paula
- Mirtel Gommans
Mooie spullen! Goed verzorgd, persoonlijk en snel opgestuurd. Aanrader dus!
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Anna
Leuke collectie aan spulletjes, snel geleverd en mooi verpakt!
- Bert van Heugten
Mooi product en zeeeeer snelle levering.
- Ester
Hartstikke leuke spulletjes die ook nog eens leuk ingepakt kunnen worden. Om kado te doen of heurlijk voor jezelf te houden. Je kan overleggen en dingen vragen aan Jacqueline en ik heb nog nie gemerkt dat ze er geen ruimte voor heeft om niet met je mee te denken. Ik ben blij met deze winkel, met Jacqueline en met dr spulletjes...
- SjaakB
Product zoals beschreven