De ontvanger was er blij mee
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gepke Horsmam-Lolkema
- Emma
Snel geleverd en ook nog eens heel leuk ingepakt!
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- J.s blink
Snelle levering, mooi ingepakt (was een cadeau) met een persoonlijke boodschap. 10 out of 10
- Peter Dekker
Goede en snelle service, ingepakt ontvangen :)
- Ellen Nicolaides
Het bestelde cadeau kwam heel snel! en een heel lief kaartje erbij, daar word je nou blij van. Dankjewel
- Xander
Leuke kookwekker! Goed verpakt, snelle verzending en met persoonlijke notitie ontvangen. Dank!!