Ben zeer tevreden over de kaart pins. Mooi produkt! Weet zeker dat de koorleden verrast zullen zijn met dit leuke kerstgeschenk. Ben zeer tevreden over de bestelling Alles was mee geleverd. Gezellige kadozakjes met stickertjes. Ik weet zeker dat de koorleden verrast zullen zijn met dit leuke kerstgeschenk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nel Tijsen - van de Kreeke
- Peter
Mooie spullen! Heel vriendelijk!
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Inge V
Erg leuk
- Inge Schulte
Soms komt de omschrijving qua kleur niet overeen met de werkelijkheid. Mbt contact en service is deze verkoper top!
- Marieke Van Oosten
Gave vintage stoffen voor een eerlijke prijs. Keurig verpakt en snel verzonden. Heel tevreden!
- Claudia
Mooie kwaliteit, kleuren precies als op foto. Blij mee!