Snelle leverig. Keurig ingepakt met een extra (Sint) attentie. Buiten verwachting tevreden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wilko
- Joke Kremer
Superleuke surprise, leuk die aandacht …heel attent … hele snelle bezorging ….aanrader…!
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- LM
Mooie tassen, goede prijs en snelle levering!
- Annemarie Bons
Zo ontzettend leuk ingepakt! Leuk contact erna nog gehad
- Sylvia Houtzager
Lieve mensen bij Basta
- Miek
Snelle levering. Keurig verpakt in fleurige cadeau-papieren-zakken. Frisse kleuren, stickers met leuke teksten. En zowaar ook nog een zakje met heerlijke thee voor mij als koper. Winkel heeft leuke cadeautjes en hebbedingetjes. Een knipoog naar de 70' er jaren.