Mooie tas, leuk verpakt met verrassing.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wil Ouwehand
- Ineke Van Bakel
Mooie produkten en als kadootje om te ontvangen
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Ad
Keurige levering. Leuk verpakt. En een leuke attentie erbij!
- Jeannie Broersma-Hemelaar
Wat een leuke spullen! En zo mooi verpakt! Ik kan geen oordeel geven over de afzonderlijke cadeautjes, die moeten nog uitgepakt worden 😃
- Martin Baving
Snel in huis
- Dominik
Best ever 😊