Snelle levering en heel leuk ingepakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marion van der Mark
- Martin Meeuse
Super
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Ann Verbraeken
Fijne communicatie. Snelle levering Pakjes waren heel mooi verpakt!
- Marlize
Snel opgestuurd en mooi ingepakt
- Maud van der Linden
prachtig kussen, snelle levering met een persoonlijke touch
- M
Super toffe webwinkel, netjes aangeboden, snel afgehandeld. Overall 5/5. Ook top om zo'n leuk pakje binnen te krijgen, heel schattig gedaan!