Super leuk ingepakt waardoor het een echt kado was om te ontvangen. Product ook goed.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anya van de Ven
- Jackelien Kuntz
De volgende dag in huis. Je krijgt wat je ziet. Leuk ingepakt met altijd een presentje erbij.
Hoe zou je Bastaa! beoordelen?
- Yvonne Couprie
Mooi product. Snelle levering. Prima prijs.
- Marleen Oerlemans
Snelle levering, leuk ingepakt en bestelde artikelen voldoen volledig aan de verwachting!
- Saskia Blom-Fles
Leuke spullen, mooi verpakt, vriendelijke communicatie en snel bezorgd!
- Marjolijn de Graaf
Ik ben superblij met de mooie tas. Hij is goed en degelijk gemaakt. Hier ga ik jaren plezier van hebben! De bestelling was snel geleverd. Heel lief als kadootje ingepakt en met een persoonlijke groet. Hartelijk bedankt!