Levering was goed ingepakt, producten prima. Bezorging geen succes in mijn geval. Heel vervelend dat het pakje in een andere stad afgehaald moest worden omdat ik niet huis was op het bezorgmoment. ( dat niet bekend was s'ochtends. ) Half uur onderweg om het op te halen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wineke van der Haagen
- Paula Guitoneau
Snelle en goede levering.
Hoe zou je Steenschoon.nl beoordelen?
- Jeroen de Beer
NVT
- Lambert Verberne
snel en correct
- Annelies Beumer
Heel te vrede ondanks dat het product niet op tijd geleverd is maar er wel alles aan gedaan hebben om het zo goed mogelijk af te handelen was top👍
- H. Bensliman
Heel tevreden, snel levering.