Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Wijzeroverdebasisschool.nl heeft 581 5 ster reviews 581
Wijzeroverdebasisschool.nl heeft 376 4 ster reviews 376
Wijzeroverdebasisschool.nl heeft 41 3 ster reviews 41
Wijzeroverdebasisschool.nl heeft 25 2 ster reviews 25
Wijzeroverdebasisschool.nl heeft 7 1 ster reviews 7

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Thushi

    Spullen snel in huis.Ik ben heel blij met het boek. Het rekenboek heeft mijn zoon goed geholpen!

  2. X

    Dochter werkt al drie jaar in deze boeken. Ze maakt iedere dag drie bladzijdes, het zit in haar dagelijks systeem nu. We signaleren snel knelpunten omdat de sommen gebundeld staan per soort. Het werkt motiverend als ze het eerst moeilijk vind en het later in het boek zelfstandig kan, voor ze aan het volgende hoofdstuk gaat beginnen. Van Cito E is ze sinds we met deze boeken werken op constante C gaan scoren en heeft veel meer zelfvertrouwen.

  3. Hoe zou je Wijzeroverdebasisschool.nl beoordelen?

  4. Ernst

    Bedankt voor de oefenboekjes en uitleg via video. Niets is onmogelijk zo blijkt. Mijn dochter nu 11 jaar is van cito nivo V in eind groep 5 in 2 jaar tijd naar nivo III gegaan in haar eindtoets van groep 7. Dit was volgens de juf van groep 7 niet mogelijk. Het is ook hard werken, veel oefenen en herhalen maar het kan dus wel!!! En dat terwijl mijn dochter in de klas op een lager nivo rekenles en begeleiding krijgt. Ik ben super trots op mijn dochter.

  5. Benno van Riel

    Ik ben heel blij met de mailtjes van Maaike van "Wijzer op de Basisschool", omdat ik dan op de hoogte blijf van nieuwe ontwikkelingen en in staat ben zonodig kinderen, zoals een buurmeisje, te kunnen als zij bijgespijkerd moet worden met rekenen , taal of begrijpend lezen. ik ben zelf 38 jaar werkzaam geweest als leraar P.O. en sinds twee jaar met pensioen. Ik vind het leuk een beetje op de hoogte te blijven !

  6. Karima

    Beste Maaike, Dank voor al je behulpzame mailtjes! Wij hebben er veel aan. Zou graag iets meer hulp willen bij het begrijpend lezen. Zie dat het bij mijn zoon wel beter gaat, maar als ouder zou ik zelf wat meer willen doen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Karima

  7. Danny Jansen

    Heel erg tevreden. Spullen snel in huis. We oefenen wekelijks en als het lukt dagelijks eventjes. Mijn dochter heeft bij haar eerste rapport in groep 4 een I score behaald. Omdat het zo goed gaat krijgt ze steeds meer plezier in rekenen!

    Reageer