Dag Maaike, Dank voor je mailtje. Allereerst wil ik je laten weten dat ik erg veel heb aan het extra lesmateriaal dat ik gratis kon downloaden. Waar ik mee bezig ben is het volgende: een meisje van 12 jaar afkomstig uit Senegal woont sinds twee jaar bij haar vader en stiefmoeder in Nederland. Zij zit op de Basisschool in groep 7 maar haar niveau ligt op dat van groep 4. In die twee jaar heeft ze het voor elkaar gekregen om accentloos Nederlands te leren spreken al schiet haar woordenschat hier en daar nog tekort. Als vrijwilligster begeleid ik haar 1x per week ruim een uur. Zij krijgt op school een apart lesprogramma maar gezien haar leeftijd zit ze in groep 7. Als deze groep naar niveau 8 gaat, gaat zij dus naar groep 5. Wat rekenen betreft heb ik voorlopig materiaal genoeg maar begrijpend lezen en grammatica zijn voor haar nog een probleem. Ik weet niet waarmee je me op dat gebied nog zou kunnen helpen, maar ik houd me zeer aanbevolen als je daar iets voor hebt. In elk geval hartelijk dank voor je inzet! Vriendelijke groet, Marijke de Muinck
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- marijke de muinck
- Mark van Engelen
Onze zoon heeft onlangs zijn CITO-toets gemaakr en het resultaat mag er zijn! Het aangeschafte oefenboek voor Groep 4 is regelmatig doorgespit, waardoor zijn score van een 4 naar een 1 gegaan. Ik wil jullie cmplimenteren met de website en de opmaak van de oefenboeken, onze zoon heeft vaak met plezier geoefend.
Hoe zou je Wijzeroverdebasisschool.nl beoordelen?
- E. L. S.
Ik vind Wijzer over de Basisschool top! Veel uitleg, veel filmpjes en vooral veel over waar ze in welk schooljaar aan moeten voldoen, of welke lesstof ze moeten beheersen. Tot twee jaar geleden was het voor mij nog erg onduidelijk. Ik had geen idee hoe ik een Cito score moest interpreteren en ook niet wat ze allemaal deden op school...
- Milja
De werkboeken zijn een uitkomst, en plezierig om in te werken. Het zijn niet alleen de werkboeken, ook het mail contact, voor vragen of extra ondersteuning. Ik kan niet anders zeggen TOP.
- Wil de Raden
Dag Maaike, Allereerst mijn complimenten voor de wijze waarop je er elke keer weer in slaagt je informatie in de mails actueel en informatief te houden. 👍 Met veel plezier lees ik je mails en de artikelen. Ik gebruik veel tips ook voor onze kleinkinderen, 2 jongens en 2 meisjes. Zelf heb ik 40 jaar in het voortgezet onderwijs gewerkt, waarvan 30 jaar als leidinggevende, directeur en rector. Wellicht zou het interessant kunnen zijn om te onderzoeken in hoeverre je eveneens hulp en ondersteuning kunt bieden aan leerlingen uit het vo. Ruim 25% van de leerlingen, op elk niveau heeft leer- en/of sociale problemen. Ik wens je verder veel plezier en succes met je werkzaamheden. Met vriendelijke groet, Wil de Raden
- Tanja
Door het oefenen met het oefenboek voor groep 5 is mijn dochter voor de cito rekenen van een IV naar een II gegaan. Ik ben heel blij dat ik dit oefenboek heb gevonden!!